Serviciile noastre de training ating următoarele domenii:

  • Vânzări;
  • Comunicare;
  • Abilități și competențe;
  • Managementul timpului;
  • Managementul riscurilor;
  • Managementul resurselor umane;
  • Managementul conflictelor;
  • Managementul resurselor;
  • Managementul crizelor;
  • Managementul proiectelor;
  • Motivare personală/echipă;

Am simțit că trebuie să facem lucrurile altfel și de aceea am ajuns să ne diferențiem de celelalte firme de training  prin următoarele:

  • abordăm un proces cu totul nou față de ceea ce există în prezent pe piață;
  • includem energia în construirea raportului cu participanții;
  • după training urmărim modul în care participanții aplică în practică ceea ce au primit teoretic.

Cum livrăm serviciul de training?

Livrarea serviciului de training este un proces alcătuit din 7 pași:

  1. deplasarea la sediul clientului – scopul este efectuarea diagnozei;
  2. în cazul în care constatăm existența profesionalismului în derularea proceselor acceptăm colaborarea și trecem la pasul 4;
  3. în cazul în care constatăm lipsa profesionalismului în derularea proceselor purtăm o discuție cu clientul cu scopul de a stabili gradul lui de interes pentru schimbare. Acceptul lui ne conduce la pasul 4. Refuzul lui ne conduce la refuzarea colaborării;
  4. identificarea necesarului de training – stabilim împreună cu clientul nevoile acute;
  5. discutăm oferta – prezentăm clientului propunerea noastră de training plus programul de implementare în practică a noțiunilor descoperite pe parcursul training-ului;
  6. prestăm serviciul de training și implementare;
  7. analizăm rezultatele împreună cu clientul – reluăm colaborarea de la pasul 4 sau încetăm colaborarea.

Acest proces din 7 pași poate fi mult mai ușor înțeles urmărind schema logică din dreapta.

Programează aici o diagnoză și o sesiune cu unul dintre trainer-ii noștri.