Livrarea serviciului de training este un proces alcătuit din 7 pași:
- deplasarea la sediul clientului – scopul este efectuarea diagnozei;
- în cazul în care constatăm existența profesionalismului în derularea proceselor acceptăm colaborarea și trecem la pasul 4;
- în cazul în care constatăm lipsa profesionalismului în derularea proceselor purtăm o discuție cu clientul cu scopul de a stabili gradul lui de interes pentru schimbare. Acceptul lui ne conduce la pasul 4. Refuzul lui ne conduce la refuzarea colaborării;
- identificarea necesarului de training – stabilim împreună cu clientul nevoile acute;
- discutăm oferta – prezentăm clientului propunerea noastră de training plus programul de implementare în practică a noțiunilor descoperite pe parcursul training-ului;
- prestăm serviciul de training și implementare;
- analizăm rezultatele împreună cu clientul – reluăm colaborarea de la pasul 4 sau încetăm colaborarea.
Acest proces din 7 pași poate fi mult mai ușor înțeles urmărind schema logică din dreapta.